دوست داشتنی

یه زوج ۶۰ ساله به مناسبت ۳۵امین سالگرد ازدواجشون

 

رفته بودن بیرون که یه جشن کوچیک بگیرن

یهو یه فرشته جلوشون ظاهر شد

وبهشون گفت هر کدوم یه ارزو بکنن

زنه گفت من ارزو می کنم با شوهرم یه

سفر دور دنیا برم.فرشته چوب جادو شو

تکون داد یه دفعه دو تا بلیت ظاهر شدن

حالا نوبت مرده بود مرده گفت:ببخشید من یه زن

می خوهم که ۳۰ سال از من جون تر باشه

زن و فرشته ناراحت شدن اما ارزوئه دیگه.

فرشته چوب جادو شو تکون داد بعد مرده

شد ۹۰ ساله...

نتیجه ی اخلاقی:

۱.مردا ممکنه فکر کنن زرنگ باشن،ولی

فرشته ها زن هستن و از همه زرنگ ترند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





19 / 12 / 1388برچسب:, :: 5:13 PM ::  نويسنده : maryam

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان *بيا توپشيمون نمي شي* و آدرس lovely.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 3018
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

كد تصوير تصادفی

فال عشق

Best Cod Music

فال عشق

Bahar-20 بهاربيست

script src="http://c.weblogcode.ir/box.php?d=1233&c=0059b4"> لینک باکس افزایش بازدید